Skab overblik, gør det rigtige og få mere tid til salg via iPads
Steen Grønlund Operation Manager

Virksomheden

Stæhr A/S blev grundlagt i 1949 og er i dag førende leverandør og distributør af ure i Norden. Virksomheden er et B2B familieforetagende med stor faglig ballast og erfaring, innovativ tilgang til samarbejde og processer, samt egne specialiserede afdelinger indenfor logistik, service, marketing og reparationer. De er 32 medarbejdere og distribuerer 15 brands gennem et netværk af 481 forhandlere. 

Stæhr A/S sætter en ære i at yde en god service og tilbyder en omfattende kundeekspedition over telefon, forhandlerportal og direkte 1-til-1 dialog via sælgerne. Læs mere om Stæhr A/S

 

Før SuperOffice havde vores sælgere udfordringer med at dele data på kunder, og vores "CRM-system" bestod af Outlook, Word og Excel
Steen Grønlund Operation Manager

Løsningen

For at skabe overblik, gøre det rigtige og få mere tid til salg kræver det de rigtige værktøjer. Hos Stæhr A/S har de derfor valgt SuperOffice CRM og har sammen med partneren Amesto Solutions fået tilpasset løsningen, så den opflylder deres specifikke behov.

De digitale sælgere hos Stæhr A/S har altid adgang til fuldt opdateret information - hvor som helst og når som helst via deres iPads. De ved, om varen er på lager, og har det fulde overblik over kontakter og aktiviteter i et miljø, hvor flere sælgere besøger samme kunde. 

Det er desuden vigtigt for Stæhr A/S, at CRM-systemet "snakker" 100% sammen med ERP-systemet - og det gør SuperOffice og Visma Business. 

Stæhr A/S har altid prioriteret at være "tæt" på kunderne, og det er vigtigt, at ingen kunder bliver glemt. Dette har de løst med automatisk besøgsplanlægning i SuperOffice. Og når salgschefen ønsker status på salg, er der adgang til salgsrapporter på alle enheder. SuperOffice giver Stæhr A/S det bedste udgangspunkt for en seriøs, konstruktiv og effektiv dialog med kunden

 

Få en gratis demo af SuperOffice i dag