Du kan finjustere dine relationer med kandidater, klienter og kundeemner gennem centralisering og automatisering af processer

SuperOffice CRM kan hjælpe rekrutterings- og bemandingsbureauer med at gemme og få adgang til informationer om ansøgere, kunder og kundeemner i én central database. Og du kan automatisere operationelle processer og generelt forbedre produktiviteten – alt sammen i overensstemmelse med lovene om databeskyttelse.

Stærke funktioner CRM-funktioner til rekrutteringsbranchen

  • Én central database med ansøgere og klienter

    Med central kontakthåndtering kan du tilgå eller informationer om ansøgere og klienter, dele noter om dem, dokumentere interaktioner med kunder eller kandidater og aktiviteter overfor leads, og du kan følge med i, hvordan salget skrider frem på tværs af hele organisationen.
  • Intuitiv styring af bemandingsprojekter

    Med SuperOffice CRM kan du oprette projekter, der sammenkobler kandidater og potentielle klienter, gemme alle aktiviteter og dokumentation, der vedrører dem, og få besked om, hvad du skal gøre og hvornår. Dette vil hjælpe dig med bedre at planlægge og kontrollere skemaer og omkostninger, allokere ressourcer og holde styr på, hvad næste trin er.
  • Målrettet brug af klienters og kandidaters data

    Brug SuperOffice Udvalg til at udtrække specifik, kriterie-baseret information for at udføre målrettede aktiviteter og tilbyde bedre kommunikation. Opret udvalg over kandidater baseret på deres kompetencer, uddannelse og relevante brancher for at screene dem; eller segmenter kundeemner og klienter baseret på funktionelle kriterier til bedre salgskommunikation eller rettidig opfølgning.
  • Automatisering af dine vigtigste arbejdsgange

    Automatisering og tilpasning af dine arbejdsgange, så de matcher dine forretningsmæssige behov. SuperOffice CRM tilbyder indbyggede projekt- og salgsguider, som vil hjælpe dig med at spare tid på rutineopgaver og minde dig om det, der skal gøres i hver fase, så du ikke glemmer en eneste salgsmulighed.
  • GDPR-klar funktionalitet

    SuperOffice CRM er blevet forbedret med GDPR-klar funktionalitet, så du kan gemme og behandle persondata om dine kontaktpersoner i tråd med GDPR. Du kan sikkert dokumentere og registrere samtykker, håndtere dine kontaktpersoners abonnementer, masseopdatere eksisterende persondata og udføre andre aktiviteter, som sikrer beskyttet og lovlig opbevaring og deling af data.
  • Integration med tredjeparts-apps og emailplatforme

    SuperOffice CRM integrerer med en række applikationer og moduler fra tredjepart, som vil hjælpe dig med at få mere ud af de værktøjer, du bruger hver dag. Systemet understøtter også alle større emailplatforme, såsom Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP baserede emailservere.

Bestil en gratis demo af SuperOffice CRM

I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med mellem 15% og 20% pr. år. Se hvordan SuperOffice CRM kan forbedre kunderelationer, øge salgseffektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Hvorfor vælge SuperOffice?

  • Automatiserer kundeorienterede processer

  • Forbedrer kundeoplevelsen

  • Direkte integration med vigtige forretningssystemer

Udfyld nedenstående formular, så vil vi kontakte dig!

SuperOffice forbedre medarbejdernes arbejdsgange og kendskab til kunderne og gør beslutningsprocessen mere præcis.
Simon Harris Signify Research

6.000 kunder - og der kommer hele tiden flere