Den bedste CRM software til din virksomhed

SuperOffice hjælper dig med at samle alle dine kontaktinformationer ét sted, kommunikere bedre med dine kunder og forbedre produktiviteten. Vælg mellem fem forskellige brugerkategorier ud fra dine forretningsmæssige behov. Få en gratis demo og se hvordan du kan blive mere produktiv og nå dine mål.

Stærke funktioner Fantastiske CRM funktioner

Vi vil altid gerne hjælpe og besvare dine spørgsmål. Ring til os på telefon 70 10 22 01

  • SuperOffice i skyen

    Vi tager os af hosting, back-up, upgradering etc., så du kan fokusere på din forretning og ikke bekymre dig om IT driften.
  • Integrerer med alle større e-mail platforme

    SuperOffice CRM integrerer med Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP baserede email servere.
  • Fælles kontaktdatabase

    Kontaktdatabasen samler alle dine værdifulde kundeinformationer ét sted for at hjælpe dig med at få et komplet 360-graders overblik over kunden.
  • Mobil CRM

    Adgang til hele CRM databasen fra en hver mobil enhed, hvor som helst.
  • Salgsstyring

    Hold styr på dine salgs- og marketingaktiviteter. Følg dine leads, udarbejd forecast og styr pipelinen.
  • Workflow automation

    Følg best practices og trin-for-trin aktiviteter for at sikre, at intet bliver glemt, og alle muligheder bliver fulgt op.
  • Brugervenlige skabeloner

    Standard breve eller tilbud kan nemt tilpasses med den valgte kundes adresse, kontaktperson og dato.

Hvad kan CRM gøre for mig? CRM guide til mindre virksomheder

På et tidspunkt må du indse, at post-it og huskelister ikke længere helt dækker dine behov. Download vores CRM guide til mindre virksomheder i dag og læs, hvordan du kan bruge CRM-software til at skabe vækst i din virksomhed.

Download CRM guide

6.000 kunder - og der kommer hele tiden flere