Du kan forbedre informationudvekslingen, automatisere arbejdsgange og opbygge strækere relationer med dine klienter

Uanset om du arbejder i en bank, med forsikringer, i lånevirksomhed eller med investeringer, kan SuperOffice CRM hjælpe dig med at få indsigt i dine kundeporteføljer, automatisere vigtige operationelle processer, skabe målrettede tilbud, identificere klienter af høj værdi og håndtere og overholde financielle krav og lovgivning.

Stærke funktioner CRM funktioner til den financielle sektor

  • Centraliseret styring af klientporteføjle

    SuperOffice CRM giver dig nem adgang til data om klientportefølje i fra en centraliseret lokation. Strømlinet information udveksles på tværs af afdelinger, hvilket giver et 360° overblik over kundeinformation, interaktionshistorik og kundeværdi. Det giver dig mulighed for at yde meget persontilpasset kundeservice.
  • Tilpassede og automatiserede operationelle workflows

    Ved at tilpasse og automatisere vigtige operationelle workflows såsom salg, porteføljesammensætning, behandling af krav, lånehåndtering, eskalering af sager, kontrol med overholdelse af lovgivning og regler og KYC verifikation bruger du mindre tid på håndtering og udførelse af rutineopgaver. Du har altid styr på dine aktiviteter og kan bedre overvåge dine salgsmuligheder og udviklingen i kundeservice.
  • Håndtering af kundernes persondata

    Sørg for at du gemmer og håndterer persondata i overensstemmelse med GDPR. Med udvidet med GDPR-klar funktionalitet giver SuperOffice CRM dig mulighed for sikkert og rettidigt at dokumentere og registrere samtykker, håndtere dine kontaktpersoners abonnementer, masseopdatere eksisterende persondata og udføre andre aktiviteter, som sikrer beskyttet dataopbevaring og behandling, der overholder GDPR.
  • Forretningsanalyser og data

    Ved at tilbyde brugervenlige rapporter og dashboards kan SuperOffice CRM hjælpe dig med at analysere data om dine kunder og kundeemner, løse potentielle sager, sætte mere præcise forretningsmål, udnytte muligheder, spotte nye tentenser og udarbejde mere effektive investeringsstrategier.
  • Integration med førende finansprogrammer og apps

    SuperOffice CRM integrerer med en bred vifte af tredjeparts applikationer, moduler og intetrationer, som kan udvide din CRM-løsning, så du kan øge effektiviteten, forbedre produktiviteten og samarbejdet og få endnu mere ud af de finans- og økonomiværktøjer, du bruger.
  • Mobil CRM

    Få adgang til og håndtér alle dine kundetransaktioner, interaktioner, leads, tilbud, muligheder, projekter og back-end systemer fra alle enheder og når som helt.

Bestil en gratis demo af SuperOffice CRM

I gennemsnit øger SuperOffice kunder deres omsætning med mellem 15% og 20% pr. år. Se hvordan SuperOffice CRM kan forbedre kunderelationer, øge salgseffektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Hvorfor vælge SuperOffice?

  • Automatiserer kundeorienterede processer

  • Forbedrer kundeoplevelsen

  • Direkte integration med vigtige forretningssystemer

Udfyld nedenstående formular, så vil vi kontakte dig!

Når en klient ringer, klikker vi bare på nogle få knapper, og straks kan vi se klientens konti, det præcise indhold af deres investeringsportefølje og resultaterne af porteføljen.
Sven Schuling HOF-HOORNEMAN Bankiers

6.000 kunder - og der kommer hele tiden flere