Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Tilbudsstyring og ERP integration

På dette webinar kan du høre om salgsopfølgning og tilbudsstyring samt ERP integration

Date

Torsdag
8. december

Time

10.00

Location

Online via WebEx

Price

Gratis

Webinar

På webinaret får du indsigt i, hvordan det er at arbejde med tilbud og salgsmuligheder i SuperOffice. Du vil få præsenteret fordelene ved at anvende en Quote integration mellem SuperOffice og jeres ERP løsning (Økonomisystem).

På webinaret vil vi bl.a. gennemgå:

  • Oprettelse af salgsmulighed
  • Oprettelse og fremsendelse af tilbud
  • Overskuelig oversigt til salgsopfølgning for internt og eksternt salg
  • Pipeline og forecast oversigt

SuperOffice CRM er et ideelt værktøj til at arbejde med salgsmuligheder og tilbud, og uanset om du arbejder med dag-til-dag ordrer, eller om du arbejder med store og langstrakte projektsalg, kan SuperOffice Sales være med til at gøre din og dine kollegers hværdag lettere.

Du vil få indsigt i, hvordan det er at arbejde med ét system, uden at sælgeren skal forholde sig til flere forskellige systemer. Kort sagt: Lad sælgerne være gode til at sælge, og gør det let ved at arbejde i så få systemer som muligt.

P.s. På dette webinar kommer vi ikke ind på SuperOffice Mobile app, som ellers også kan være vigtig for sælgeren på landevejen.

Webinaret afholdes på dansk af Jonas Kallan Langvad og Orhan Kitir.

Tid

Torsdag, d. 8. december 10.00 - 10.50

Sted

Online - Email med link til webinar fremsendes dagen før