Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Service og tickethåndtering

Hør hvordan du kan bruge SuperOffice Service

Date

Torsdag
6. oktober

Time

10.00

Location

Online via WebEx

Price

Gratis

Webinar

På dette webinar får du indblik i, hvordan I kan håndtere indkommende henvendelser af enhver art. Ved at anvende sagsbehandling i Service får I bl.a. adgang til funktioner som:

  • Automatiske svar
  • Eskaleringer
  • Kø-styring
  • Intelligent fordeling af sager
  • Kategoriopdeling og dataanalyse

SuperOffice Service modulet anvendes af salgsafdelinger, kundeserviceafdelinger, reklamationsafdelinger m.fl., og du kan på webinaret få inspiration til, hvordan emails og opkald kan omdannes til sager (Tickets), der giver et overskueligt flow af nye og eksisterende sager.

Kort sagt: Har du kolleger, der deler en fælles indbakke, så vil I med stor sandsynlighed kunne blive inspireret til, hvordan I kan arbejde smartere med henvendelser og sager via SuperOffice Service.

Webinaret afholdes på dansk af Jonas Kallan Langvad og Mikkel Stisen.

Tid

Torsdag, d. 6. oktober kl. 10.00 - 10.50

Sted

Online - Email med link til webinar fremsendes dagen før