Tilmeld dig THRIVE - en ny serie af originale artikler, designet til at hjælpe dig med at skabe vækst.

Tag dine CX-initiativer til et nyt niveau: Sæt kunden i førersædet

80 % af virksomhederne mener, at de giver en overlegen kundeserviceoplevelse. Men bare 8% af kunderne er enige. Kunden sidder godt i førersædet, og det betyder en ændring i den måde, du opbygger og plejer relationer med potentielle og eksisterende kunder.

Dato

20-05-2021

Pris

Gratis

Målgruppe

Brugere af SuperOffice CRM, samt ledere og medarbejdere i kundeteams

Praktisk info

Afholdes ONLINE via WebEx

Webinar

Hvordan imødekommer og overgår du forventninger til kundeservice i 2021? På dette webinar kommer vi med bud på, hvordan du kan tage CX initiativerne til næste niveau. Og hvordan du kan imødekomme og overgå kundens forventninger uden at skulle opskalere dit team.

Agenda
  • Den moderne kunde
  • Gode kundeoplevelser med CRM
  • 9 kundeserviceudfordringer som SuperOffice Service kan løse
  • Demo - eksempler i SuperOffice CRM

Tid

Torsdag, d. 20. maj kl. 10.15 - 11.15

Sted

Online via WebEx
(Email med link til webinar fremsendes dagen før)