Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Kom i gang med Sharepoint integration i SuperOffice 10

Hvis du gemmer dokumenter i flere systemer, risikerer du, at miste kontrollen og spilde tid på at finde dem igen. Med Sharepoint Online Document integrationen i SuperOffice 10 vil alle dokumenter, som du skriver eller arkiverer fra SuperOffice, blive gemt i din Sharepoint Online.

Dato

16-12-2021

Pris

Gratis

Målgruppe

Eksisterende SuperOffice brugere

Praktisk info

Afholdes ONLINE via WebEx

Webinar

Mange virksomheder bruger Office 365 og Sharepoint som deres vigtigste kontor-applikation, da dette tilbyder avancerede muligheder for dokumenthåndtering.

Fordelene ved at oprette og gemme dokumenter i SuperOffice er, at du kan arbejde mere effektivt med skabeloner og automatisk linke dokumenter til kerne CRM enheder. Dette gør det nemt at finde og bruge dem i forbindelse med CRM processer. Men når dokumenter gemmes i to systemer, betyder det, at du kan miste kontrollen over, hvor tingene er gemt, og spilde tid på at finde dokumenter.

Med Sharepoint Online Document integrationen i SuperOffice 10 vil alle dokumenter, som du skriver eller arkiverer fra SuperOffice blive gemt i din Sharepoint Online.

Tilmeld dig dette webinar, så vil vi vise dig, hvordan du kommer i gang med integrationen, og hvordan alle i din virksomhed kan tilgå disse dokumenter: Også medarbejdere, som ikke benytter SuperOffice.

Tid

Torsdag, d. 16. december kl. 10.15 - 11.15

Sted

Online via WebEx
(Email med link til webinar fremsendes dagen før)