Tilmeld dig Thrive- en indholdsserie, der er skabt til at hjælpe dig med at gøre relationer til god forretning

Online ERFA-møde: Bedre og mere effektiv kundeservice

Lars Nielsen fra Vitec Aloc fortæller om, hvordan SuperOffice har givet dem mulighed for at yde bedre og mere effektiv kundeservice, og hvordan deres kunder har adgang til selvbetjening.

Dato

23-09-2021

Pris

Gratis

Målgruppe

SuperOffice brugere

Praktisk info

ONLINE via WebEx

ERFA-møde

På ERFA-mødet er der mulighed for vidensdeling og erfaringsudveksling på tværs af hele landet med andre passionerede SuperOffice-brugere.

Lars Nielsen fra Vitec Aloc er med og deler ud af deres erfaringer med, hvordan SuperOffice Service har givet dem mulighed for at yde bedre og mere effektiv kundeservice, og hvordan deres kunder nemt selv kan se sagshistorik og status på servicesager i Selvbetjeningsportalen.

Agenda

10.15 Tjek ind online - Velkomst og præsentation v. SuperOffice

10.30 Bedre og mere effektiv kundeservice v. Lars Nielsen, Vitec Aloc

  • Præsentation af Vitec Aloc
  • Hvordan Vitec Aloc har optimeret og styrket deres kundesupport via SuperOffice Service
  • Hvordan Selvbetjeningsportalen effektivt giver kunderne mulighed for at søge hjælp til selvhjælp, følge fremdriften i igangværende og tidligere servicesager og få overblik over deres sagshistorik.

11.15 Opsamling og tak for i dag v. SuperOffice.

ERFA-mødet er for SuperOffice brugere. Er du endnu ikke medlem af en ERFA-gruppe, kan du kontakte Kasper Møltov pr. email: kasper.moltov@superoffice.dk.

Tid

Torsdag, d. 23. september kl. 10.15 - 11.30

Sted

ONLINE via WebEx