Tilmeld dig THRIVE - en ny serie af originale artikler, designet til at hjælpe dig med at skabe vækst.

InspirationsWebinar om Projekter

Deltag på dette webinar og se, hvordan du kan håndtere projekter i SuperOffice

Dato

09-12-2020

Pris

Gratis

Målgruppe

Eksisterende SuperOffice brugere

Praktisk info

Afholdes ONLINE via Webex

Webinar

Vidste du, at du i SuperOffice - helt standard - har mulighed for at håndtere projekter? Du kan arbejde med forskellige typer af projekter, tilknytte personer, oprette aktiviteter og linke til salg, andre projekter eller noget helt tredje. Ved hjælp af projektguides kan du blive hjulpet med planlægning af projektet og huske relevante milepæle i projektforløbet. Via udvalg og dashboards kan du få overblik over igangværende projekter og deres status.

På dette InspirationsWebinar gennemgår vi 3 forskellige måder at anvende projekter i SuperOffice:

  • Kontraktstyring – har du brug for at kunne håndtere kontrakter med udløbsdato, opsigelsesvarsel, kontraktvilkår og vigtige dokumenter, kan du bruge projekter.
  • Events - kan håndteres nemt i SuperOffice. Både planlægning, praktisk information fra forskellige leverandører, visning af deltagere og salgsmulighederne kan samles i et projekt.
  • Leverancer – med overlevering fra salgsafdelingen, opgavestyring, involverede projektdeltagere, milepæle, opfølgninger osv. bliver professionelt håndteret i et projekt.

Tilmeld dig og bliv inspireret til at udnytte SuperOffice endnu bedre.

Tid

Kl. 10.15 - 11.15 (Indlæg + spørgsmål)

Sted

Digitalt lige hvor det passer dig. Du sidder ved din pc og følger webinaret via Webex. (Link til webinaret og information om, hvordan du logger ind, sendes dagen før pr. email)

Tilmelding

Tilmeld dig her>>