Seminar

Denne gang inspirerer vi til at bruge SuperOffice Markedsføring, som kan anvendes af alle SuperOffice brugere, uanset licenstype.

Har du en produktnyhed eller et andet budskab, som du gerne vil sende ud i et nyhedsbrev, eller vil du løbende inspirere og informere dine kunder for at sikre kundeaktivitet og -loyalitet? Med ”Markedsføring” funktionen, kan du sende flotte og professionelle e-mails ud til mange modtagere fra dit CRM-system, på én gang.

Du får en masse tips og tricks til at gøre det – super nemt, samtidig med, at du overholder GDPR. Det hele kræver kun en standard brugerlicens.

Vi tager desuden udgangspunkt i et event og den praktiske håndtering af dette via funktionen ”Markedsføring”, hvor vi inviterer via udsendelser, registrerer deltagere på projekter, automatiserer arbejdsgange, skaber indsigt via links og bygger bro mellem marketing og salg ved at oprette leads og håndtere opfølgning nemt hos sælgerne. Disse funktioner kræver dog en Marketing eller Complete licens.

Dato

Tirsdag, den 12. maj 2020

Tid

09:30 - 11:30 (Brunch og registrering fra kl. 09:00)

Sted

ARKEN Museum for Moderne Kunst
Skovvej 100
2635 Ishøj

Pris

Gratis

Målgruppe

Eksisterende SuperOffice-kunder, Marketing og Complete brugere, men også andre brugere, der vil inspireres til selv at lave udsendelser, bør deltage (fordi alle brugere, uanset licenstype, kan sende nyhedsbreve ud)

Tilmelding

Tilmeld dig her >>