Tilmeld dig THRIVE - en ny serie af originale artikler, designet til at hjælpe dig med at skabe vækst.

ERFA-møde hos SerEnergy om SuperOffice som CRM platform

Dato

28-10-2020

Pris

Gratis

Målgruppe

SuperOffice brugere

Praktisk info

Morgenmad og registrering kl. 9.00 - 9.15

ERFA-møde

SerEnergy har en cloud strategy, så det var helt naturligt at vælge SuperOffice CRM Online for 1,5 år siden for at understøtte sin vækstrejse. På dette ERFA møde kan du høre meget mere om, hvordan SerEnergy bruger SuperOffice for at få et 360 graders overblik over deres kunder og serviceopgaver på tværs af virksomheden lokalt og globalt.

SerEnergy havde behov for en løsning, der kunne samle kundedata på tværs af den tekniske afdeling og salg. Det starter på hjemmesiden, hvor besøgende via en kontaktformular (En del af SuperOffice Marketing) bliver registreret direkte i SuperOffice, som så genererer en opgave direkte i salgsteamet. Det betyder, at salg hurtigt og effektivt kan følge op på nye henvendelser, og salgsguiden i SuperOffice bruges til stringent at følge salgsprocessen; herunder tilbudsstyring og lagring af al dokumentation. På 2 sekunder har de nu et overblik over tilbud og udestående ordrer. Fordi SerEnergy også bruger SuperOffice Service kan de se igangværende og afsluttede kundesupportsager, når de står på et salg.

SerEnergy vil gerne dele deres erfaringer med at sætte kunden i centrum og understøtte sine forretningsprocesser ved hjælp af SuperOffice Marketing, Salg og Service og integration til Microsoft Dynamics NAV.

Agenda

09.00 Morgenmad
09.15 Indlæg fra SerEnergy om SuperOffice som CRM platform i Marketing, Salg og Service
10
.15 Erfaringsudveksling og sandwich

Tid

09.00 - 12.00 (Morgenmad og registrering kl. 09.00 - 9.15)

Sted

Hotel Scheelsminde
Scheelsmindevej 35
9200 Aalborg SV

Tilmelding

Tilmeld dig her >>

Hvis du ikke kan komme til Aalborg, har du mulighed for at deltage i ONLINE i ERFA-mødet