Seminar

Mangler I overblik over ordreindbakken, forespørgsler, reklamationer og andre henvendelser, og ved I ikke med sikkerhed om, hvad, hvornår, og hvem der er svaret tilbage til kunden?

SuperOffice kan hjælpe dig med at besvare, fordele og samle alle kundehenvendelser i én tråd og give hele organisationen et 360 grader kundeoverblik.

Vi giver også inspiration til at skabe utrolige udvalg, som kan hjælpe jer med at skabe overblik, oprydning og et helt nyt fokus. Vi viser f.eks.  dashboards, masseopdatering og kombinationsudvalg. 

Få inspiration til at skræddersy din SuperOffice, så den passer bedst muligt til din måde at arbejde på. Vi tilpasser præferencerne i SuperOffice, så du kan spare tid hver dag.

Som altid bestræber vi os på, at I får nye tips og tricks at tage med hjem. Vil du undgå omveje og unødige klik med musen, men i stedet arbejde så effektivt som muligt? Så tilmeld dig med det samme.

Dato

Torsdag, den 19. september 2019

Tid

09:30 - 11:30 (Let morgenmad fra kl. 09:00)

Sted

Green Tech House
SuperOffice Danmark A/S
Lysholt Allé 6
7100 Vejle

Pris

Gratis

Målgruppe

Eksisterende SuperOffice kunder

Tilmelding

Dette seminar er fuldt booket.