Agenda

Hvad kan vi lære af 100 CRM projekter gennem 25 år?
Med udgangspunkt i bogen "Få succes med CRM" holder vi morgenseminar om, hvad der skal til for at komme i mål med CRM:

  • Hvad gør de mest succesfulde virksomheder bedre end andre?
  • Hvad er de mest almindelige problemer?
  • Hvilke kritiske succes-faktorer er der i et CRM projekt?
  • Hvordan fungerer en god CRM organisation?

Opskriften på succesfuld CRM: Strategi, vision og forankring
Konkrete råd om, hvordan din virksomhed træffer de rigtige beslutninger og implementerer CRM med succes.

  • Forslag til et framework til en CRM-strategi
  • Hvad er en god vision for CRM i en virksomhed?
  • Hvordan kan du opstille en CRM business case - f.eks. ved køb eller implementering af et nyt system?
  • Hvordan sætter I værdiskabende processer op - så I forbinder marketing, salg og kundeservice i en kunderejse?
  • Hvordan skaber I en positiv kultur omkring CRM projekter?

Dagens program bliver gennemført af:
Martin Georg Houlberg Jensen, Forfatter og Customer Experience Manager samt Stephen Hjortnæs, Key Account Sales hos SuperOffice Danmark.

Du får helt konkrete tips med hjem til, hvordan du lægger en strategi, som gør, at du kan lykkes med CRM i din virksomhed.

Guidet rundvisning
"Nøglen til Moesgaard"
Frivillig deltagelse og seperat tilmelding til dette. 

Dato
Torsdag, d. 29. august 2019

Tid

9:30-11:00 (12:15 inkl. rundvisning) (Kaffe og croissant fra kl. 9:00)

Sted

Moesgaard Museum
Moesgård Allé 15
8270 Højbjerg

Pris

Gratis (Ved udeblivelse faktureres 750,- kr)

Målgruppe

Beslutningstagere og ansvarlige for marketing, it, salg og kundeservice samt CRM managers

Tilmelding til seminar - 29. august