SuperOffice og vores partnere har inviteret nogle af vores kunder til at holde indlæg. De fortæller om deres erfaringer og oplevelser med SuperOffice og vores partnerløsninger, og hvordan SuperOffice har været vigtig for deres virksomheders vækst. I det helt store perspektiv er forankring af CRM i virksomheden stadig en nøglefaktor for succes med CRM og derfor også en del af programmet.

Tema

Omfavn dit CRM med et smil! 

Dato

Tirsdag, den 2. april 2019

Tid

9:30-15:30
Registrering og morgenmad fra kl. 9:00
Uformelt netværk fra 15:30-16:30

Program

Den øverste ledelse i SuperOffice byder velkommen

  • 3 spor hvor du kan vælge, om du vil høre de seneste nyheder fra SuperOffice og App Store eller kundecases. 
  • Årets keynote er Mikael Kamper, tv-vært og journalist og samtidig uddannet i positiv psykologi i USA, med inlægget "Brug flere kræfter på styrker end på svagheder" 
  • Uformelt netværk.
  • Hele dagen kan du besøge vores App Partneres udstilling

Sted

Scandic Sydhavnen
Sydhavns Plads 15
2450 København SV

Pris

Gratis

Deltagere

CRM Managers, Salgs- og marketingchefer, ledelsen.
Der er et spor med fokus på kunderejsen og et andet spor, der handler om optimering af forretningsprocesser. Begge spor er relevante for eksisterende kunder og andre virksomheder, der er nysgerrige omkring SuperOffice-løsninger.
Det tredje spor er for superbrugere af SuperOffice, og her går vi i dybden med de tekniske løsninger.

Tilmelding til CRM DAGE 2019 - København