Agenda

Hvad kan vi lære af 100 CRM projekter gennem 25 år?
Med udgangspunkt i bogen "Få succes med CRM" holder vi morgenseminar om, hvad der skal til for at komme i mål med CRM:

  • Hvad gør de mest succesfulde virksomheder bedre end andre?
  • Hvad er de mest almindelige problemer?
  • Hvilke kritiske succes-faktorer er der i et CRM projekt?
  • Hvordan fungerer en god CRM organisation?

Opskriften på succesfuld CRM: Strategi, vision og forankring
Konkrete råd om, hvordan din virksomhed træffer de rigtige beslutninger og implementerer CRM med succes.

  • Forslag til et framework til en CRM-strategi
  • Hvad er en god vision for CRM i en virksomhed?
  • Hvordan kan du opstille en CRM business case - f.eks. ved køb eller implementering af et nyt system?
  • Hvordan sætter I værdiskabende processer op - så I forbinder marketing, salg og kundeservice i en kunderejse?
  • Hvordan skaber I en positiv kultur omkring CRM projekter?

Dagens program bliver gennemført af:
Martin Georg Houlberg Jensen, Forfatter og Key Account Sales hos SuperOffice Danmark.

Du får helt konkrete tips med hjem til, hvordan du lægger en strategi, som gør, at du kan lykkes med CRM i din virksomhed.

Guidet rundvisning
Turen foregår både i Den Sorte Diamant og i den ældre del af biblioteket. Der bliver fortalt om arkitekturen, historien, kulturaktiviteterne, og Det Kgl. Biblioteks virke.
Frivillig deltagelse og seperat tilmelding til dette. 

Dato

Torsdag, d. 22. november 2018

Tid

9:00-10:50 (Let morgenmad fra kl. 8:30)

Sted

Den Sorte Diamant - Det Kongelige Bibliotek
Søren Kierkegaards Plads 1
1219 København K

Pris

Gratis (Ved udeblivelse faktureres 750,- kr)

Målgruppe

Beslutningstagere og ansvarlige for marketing, it, salg og kundeservice samt CRM managers

Tilmelding til seminar - 22. november