Dato

Efter aftale 

Sted

Efter aftale

Pris

Efter aftale

Forudsætning

Du har god erfaring med SuperOffice CRM og har en SuperOffice administratorrolle. Du kender allerede de mest gængse administratorfunktioner fra Administratorkursus I, men ønsker at kunne beherske mere avancerede administratorfunktioner.

Agenda

  • Workflows for salg og projekter
  • SAINT
  • GUI Webpanel
  • Præferencer
  • Systemfunktioner
  • Import

Praktisk information

Kurset foregår på egen medbragte PC, men i en separat online træningsdatabase i den nyeste version af SuperOffice CRM Online. Som en del af træningen vil der blive sat tid af til, at hver enkelt deltager kan logge på egen virksomheds SuperOffice-løsning og få hjælp til bl.a. tilretning og vedligehold (Kræver rolle/brugerniveau "0")

Kurset gennemføres ved minimum 5 deltagere. 

Tilmelding

Udfyld nedenstående og bliv kontaktet

Kontakt os - Bestil kursus