Forslag til workshops:

SuperOffice CRM-strategi og -organisation

Opbygning eller fornyelse af virksomhedens CRM-strategi består af en række veldefinerede opgaver. De gennemgås og løses. Desuden angribes strategien fra forskellige vinkler, så alle går hjem med både opgaver og konkrete løsningsmuligheder. CRM-organisationen defineres samt dens opgaver og ansvarsområder. Vi ser på organisationens opbygning, målsætninger og hvilke ressourcer og muligheder, der er til rådighed i dag.

Procesoptimering af jeres SuperOffice CRM: "Salg og tilbudsstyring (Quote)"

Denne workshop er en forlængelse af kurset "Salg og tilbudsstyring", hvor deltagerne gennem rådgivning og sparring kommer i dybden med og udvider egen udnyttelse af salg og tilbudsstyring.

Procesoptimering af jeres SuperOffice CRM: Service

På workshoppen lærer I at udnytte Service mere gennem fx. svarskabeloner, udvalg, søgninger, filtre, kategorier o.s.v., så I effektiviserer jeres arbejdsgange yderligere på tværs af virksomheden.

Varighed

1/2 dag

Dato

Efter aftale 

Sted

Hos SuperOffice Danmark A/S:
Company House, Delta Park 46, 2665 Vallensbæk
Green Tech House, Lysholt Allé 6, 7100 Vejle

Pris pr. person

Kr. 2.799,- ekskl. moms

Praktisk information

Min 2 deltagere, max 3 virksomheder

Tilmelding

Udfyld nedenstående og bliv kontaktet

Åbne Workshops