CRM DAGEN 2020

SuperOffice CRM DAGEN 2020 er en heldagskonference for alle SuperOffice-kunder og andre CRM interesserede. 18. marts i København

Om SuperOffice CRM DAGEN

Virksomheder, som sætter kunden i centrum af deres forretning, vokser hurtigere og mere rentabelt end deres konkurrenter. Nøglen til deres vækst og succes er, at de fokuserer på kunderejsen.

Hvorfor er kunderejsen vigtig?

Kunderejsen er den samlede oplevelse, en kunde har med en virksomhed. Den omfatter alle kundeinteraktioner på tværs af alle kanaler, enheder og kontaktpunkter gennem hver fase af kundelivscyklussen – fra opmærksomhed til loyalitet. Jf. Forrester* er det kun 35%, som bruger kunderejsen som udgangspunkt for sin marketingplan og forretningsprocesser.

Derfor har vi bygget SuperOffice CRM DAGEN 2020 op omkring kunderejsen. Det gør vi for at inspirere dig til en mere effektiv hverdag.

Vi har inviteret Lars Frelle-Petersen, direktør for DI Digital til at tale om digitalisering af små- og mellemstore virksomheder. For det er digitaliseringen af virksomhedens forretningsprocesser, som skaber væksten.

På dagen kommer vi rundt om marketing automatisering, optimering af salgsprocesser, bedre kundeservice, måling af kundeloyalitet og Business Intelligence. SuperOffice integrerer med et hav af apps fra vores partnere, der gør en forskel for vores kunder, og som vil være en integreret del af dagens program.

*Forrester EUROPEAN PREDICTIONS 2020

 

Lars Frelle-Petersen Årets første keynote

Årets første keynote er Lars Frelle-Petersen, direktør for DI Digital.

Han vil tale om digitalisering af små- og mellemstore virksomheder. For det er digitaliseringen af virksomhedens forretningsprocesser, som skaber væksten.

Nicolai Moltke-Leth Årets anden keynote

Kys den gamle verden farvel

Foredraget er en vitaminindsprøjtning, der motiverer dig til at udnytte dit fulde potentiale, bryde vanen og tage ansvaret for en mere effektiv dagligdag gennem opmærksom på adfærd. Du inspireres til at hæve din mentale overlægger og forvandle hverdagens problemer til udfordringer. Frygten for at fejle, for forandringer, og for afvisningen eller endda for succes dræber rigtig mange initiativer og holder de fleste fast i en tilstand, der ifølge Nicolai Moltke-Leth hverken gavner den enkelte eller omgivelserne.

Mød vores samarbejdspartnere