SuperOffice CRM produkter


Customer Service Help Desk

  • Kontrol på alle henvendelser til hver en tid
  • Automatisk eskalering af sager
  • Automatiske svar og processer
  • Informationsdeling mellem salg og service
  • Facebook og e-mail integration
  • Web-baseret supportportal til selvbetjening
  • Integreret videndatabase

Sales & Marketing

  • Fuld oversigt og administration af kontakter, dokumenter, salg. projekter og kampagner
  • Segmentering og målgrupper
  • Salgsautomatisering
  • Projekt automatisering og processer
  • Rapporter og analyser
  • Leadhåndtering
  • Tæt Microsoft Office integration
  • Tilgængelig som server-version og i skyen

SuperOffice Sales & Marketing og Customer Service Helpdesk kan benyttes alene eller sammen som en fuldt integreret CRM løsning, som giver dig et komplet 360 graders overblik over dine kunderelationer.


Udvid og styrk din løsning med tillægsmoduler

Vælg mellem en række standard tillægsmoduler for at forbedre din SuperOffice oplevelse. Udvid din Sales & Marketing produkt og/eller Customer Service Helpdesk produkt med Pocket CRM, eMarketing, SuperOffice Analyze m.m. 


CRM på alle enheder

Få adgang til CRM informationer på din smartphone eller tablet. Pocket CRM giver dig øjeblikkeligt overblik over kunder, salg, kontakter, kundeemner og opfølgninger. Du kan opdatere og tilføje kundeinformationer, oprette møder eller oprette et nyt salg mens du er på farten. Pocket CRM er tilgængelig på iPhone og  Android telefoner og tablets.


Produktblade

SuperOffice tilbyder en række produkter og moduler, som er designet til at hjælpe dig med at få succes, når din virksomhed skal finde, fange og fastholde flere kunder.

Hvis du vil vide mere om SuperOffice produkterne, er du velkommen til at se i vores produktbibliotek og downloade en eller flere af vores produktblade.