Stærkt CRM software - helt enkelt

Fantastisk CRM til fantastiske kunderelationer

Se brugerkategorier

Stærkt CRM software, som dækker din virksomheds behov

SuperOffice CRM hjælper dig med at strukturere forretningskritisk information, forbedre produktiviteten og fungerer som den lim som binder salg, marketing og kundeservice sammen. Det baner vejen for vækst i din forretning.

De fleste CRM udbydere har et begrænset udvalg, når det gælder softwaren og serviceydelserne. Og selv om mennesker er forskellige, er du nødt til at vælge en løsning, som måske ikke er den mest optimale i netop din situation.

Vi tror på valgfrihed – friheden til at vælge, hvordan din løsning skal installeres, friheden til at mixe og matche de brugerkategorier, som bedst passer til din rolle, friheden til at vælge de serviceydelser, du har behov for o.s.v. 

SuperOffice er det bedste valg til alle dine CRM behov.

SuperOffice CRM - klar til brug

SuperOffice er nem at sætte op, administrere og bruge. Du får alle de funktioner, du har brug for, til effektiv håndtering af dine kunder.

Den findes i en cloud version og en on premise version, så lige meget hvor stor din virksomhed er, har vi en løsning til dig.

Prisvindende brugervenlighed

En af de største udfordringer ved indførelse af CRM er at få brugerne til at benytte softwaren.

Som vinder af PC World “Best in Test” prisen for 4. gang har SuperOffice gang på gang bevidst, at det er et godt valg for virksomheder, som ønsker en afprøvet, bundsolid CRM løsning, som medarbejderne elsker at bruge.

Let tilgængelig CRM

Adgang til din CRM data fra din smartphone eller tablet. Pocket CRM giver dig straks et overblik over kunder, salg, kontakter, leads og opgaver. Du kan endda booke møder og opdatere information, når du er på farten. Pocket CRM findes til både iOS og Android.

Læs mere om Pocket CRM

Vælg den kategori, der passer til dine behov

Hvorfor betale for CRM funktioner, som du ikke skal bruge? Vi giver dig mulighed for at vælge den bruger kategori, som passer bedst til dit job.

Vælg mellem Standard CRM, Sales, Marketing, Service eller Complete CRM, hvis du skal bruge lidt af alt.

Ha' fingeren på pulsen af din forretning

Skab nemt rapporter om kunder, virksomheder, kategorier, salg, marketing og service sager. Med stærke funktioner i SuperOffice CRM kan du kombinere data på utallige måder for at få den information, du har brug for.

Læs mere om dashboards

Tilpasning og integration

Tilpas, fjern og ret dit eget setup, så det passer til din måde at arbejde på.

Du kan også tilføje moduler, apps og andre standard integrationer til din CRM løsning og gøre den endnu stærkere.

Vi har en kategori specielt til dig.

Vælg den, som passer til dit job.